Lidl’s small but useful innovation is popular among customers
The British Lidl will introduce a useful innovation from October 31: semi-fat and organic dairy products will be sold with transparent, colorless caps in the future, instead of the usual green caps.

A színtelen kupak könnyebben újrahasznosítható
The innovation was introduced after a four-week beta period, during which customers tested the cap design change in cooperation with their milk supplier, Müller.
Although it is a simple version, colored plastic is more difficult to recycle and is less often used for food packaging. At the same time, Müller’s suppliers produce 60 tons of high-density recycled polyethylene packaging material every year, ESM reports.
Related news
Publicis Groupe’s annual Goodwill message has arrived
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The K&H innovation index remained in a stable range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl wins For a Sustainable Future Award: recognition for business transformation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian Product is 20 years old – a reliable compass in the domestic FMCG sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sunday lockdowns may return in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

