Corona expands portfolio with first non-beer beverage
The Corona Tropical drink, consists of a lightly sparkling alcoholic drink made with a hint of real fruit juice is currently rolling out globally in China, Colombia, Peru, Panama, Ecuador and the UK, with additional markets launching later this year, starting with Canada.
The new launch also consists of a marketing campaign which Corona will install pickable, real fruit billboards in select cities, starting in London and expanding around the world in May.
Grocery Gazette
Related news
PepsiCo teams up with NotCo on NPD
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >BAILEYS DROPS A CREAMY, NON-DAIRY LIQUEUR MADE WITH OAT MILK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé‘s launches drink that suppresses hunger, promotes GLP-1 production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The downside of Matcha fever: the popular drink can also cause hair loss
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There are 50,000+ AI solutions worldwide, but barely 7.5% of domestic companies use them
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >