Not to be missed: when it’s Friday, it’s Black Friday
But it’s going to be different than before. The epidemic is rolling, petrol is expensive, labour shortages are booming and prices are going up in webshops. Lack of parts, raw material problems, faltering maritime transport, expensive shipping container. But the $140 billion monthly web summit so far is going to gain weight. And the receiving points will hold.
Related news
(HU) Madar Norbert – a magyar piaci szereplők a Temu árnyékában csak vegetálnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Delhaize Belgium Scraps In-Store Collection Fees For Online Grocery Orders
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Double-digit online growth in Romania continues
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food allergy, food intolerance, cross-allergy: let’s put ourselves in the picture!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
