Not to be missed: when it’s Friday, it’s Black Friday
But it’s going to be different than before. The epidemic is rolling, petrol is expensive, labour shortages are booming and prices are going up in webshops. Lack of parts, raw material problems, faltering maritime transport, expensive shipping container. But the $140 billion monthly web summit so far is going to gain weight. And the receiving points will hold.
Related news
(HU) Madar Norbert – a magyar piaci szereplők a Temu árnyékában csak vegetálnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Delhaize Belgium Scraps In-Store Collection Fees For Online Grocery Orders
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Double-digit online growth in Romania continues
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Réka Rubint: “Only one thing tires me: resting…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Producer prices in Germany fell in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >