Not to be missed: when it’s Friday, it’s Black Friday
But it’s going to be different than before. The epidemic is rolling, petrol is expensive, labour shortages are booming and prices are going up in webshops. Lack of parts, raw material problems, faltering maritime transport, expensive shipping container. But the $140 billion monthly web summit so far is going to gain weight. And the receiving points will hold.
Related news
AI agents are coming to the checkout – a new era in online commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Madar Norbert – a magyar piaci szereplők a Temu árnyékában csak vegetálnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Delhaize Belgium Scraps In-Store Collection Fees For Online Grocery Orders
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
László Pekó: “Coop isn’t just a network, it is a way of life – and has been for 30 years”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Retailer of the Year award announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: significant price drop in the pork market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
