We do not like alcohol, but the refreshing nature of beer
In parallel to the beer revolution, the beer consumption patterns of the Hungarians are also transformed, in terms of the importance of alcohol for consumers.
Almost half of the beer lovers are already open to the consumption of non-alcoholic varieties. The role of alcohol is becoming less important, for example, for men at a party, it is more important to raise the interest of women – according to the Heineken 0.0 research.
Related news
A special Christmas attraction in the Balaton Uplands: a barrel tree stood at the Stari brewery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to get free beers at the trendiest places in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Historic investment at Dreher: new fermentation tanks will be placed deep in the quarry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MediaMarkt’s new commercial focuses on a stress-free Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >McDonald’s Christmas commercial sparks controversy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mere-Basket is preparing for a strong expansion: the Russian discount chain is looking for new rural locations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

