The Y generation consume a variety of digital devices 11 hours a day
The members of the Y generation (also known as the Millennium Generation) spend up to 11 hours a day with a variety of digital devices – according to the survey of Nielsen on full media consumption behavior. The survey was carried out in the United States.
Behind the decisive trends in digital assets lies the extensive use of the Y generation. The members of the Millennium Generation spend outstanding number of hours hanging on these devices.
Multitasking is not uncommon as well: in addition to video content, other activities are performed even on multiple screens. (Source: Nielsen)
Related news
US consumer sentiment worsened in September, according to a University of Michigan survey
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: campaign to promote rabbit meat consumption launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign to promote rabbit meat consumption launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >