The Y generation consume a variety of digital devices 11 hours a day
The members of the Y generation (also known as the Millennium Generation) spend up to 11 hours a day with a variety of digital devices – according to the survey of Nielsen on full media consumption behavior. The survey was carried out in the United States.
Behind the decisive trends in digital assets lies the extensive use of the Y generation. The members of the Millennium Generation spend outstanding number of hours hanging on these devices.
Multitasking is not uncommon as well: in addition to video content, other activities are performed even on multiple screens. (Source: Nielsen)
Related news
A digital milestone in the life of Ahold Delhaize USA
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trump’s tariff cuts could reshape the global food market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarian companies can prepare for the new global trade order
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Even though the price of cocoa has halved, chocolate will not become cheaper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu is crushing domestic webshops – Christmas won’t change either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green lending: sustainable financing gaining momentum
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
