Online sales of technical articles increased significantly while specialty stores were closed
Fazekas Bálint, Commercial Director of Euronics
More than 2 million visitors to the website purchased a total of 268 percent more with home delivery between March 8 and April 6, 2021 than in the spring of 2020, in the first weeks of pandemic closures. Customers spent an average of around 50,000 HUF on each order this year. The company retained all 1,100 employees, nearly 700 of whom returned to the 68 stores reopened nationwide on April 7.
Related news
Euronics breaks the boring world of demo videos
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Euronics launches a unique initiative
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Euronics closed a strong November, TVs were in stock
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The acquisition of Eisberg’s Polish factory has also been completed.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco tests Premier – the British chain has brought a new brand to Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Play goes bankrupt: another Icelandic timber company fails
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >