Large growth from Bonduelle
🎧 Hallgasd a cikket:
In the 2016-2017 fiscal year Bonduelle reported a 2.7-percent organic sales growth, with value sales reaching EUR 2,288 million. 55.8 percent of total sales is realised in Europe and the sales growth was 1.6 percent in this region. The company’s frozen products are very popular in North America.
Related news
Half of Europe’s shoppers are incognito
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tariff war: Europe moved first, Magyar Posta waited
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wholesale platform Faire expands in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Lidl’s first mobile store in Hungary will open on October 17th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The index of price increases perceived by the population remains high
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The latest VOSZ Barometer is out – Despite the macro numbers, VOSZ member companies are optimistic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >