Big Doughnut Research 2022: Most Hungarians consume doughnuts for snacks
The vast majority of Hungarians view doughnuts as snacks or desserts and mostly eat them outside of the main dishes, in the morning or afternoon, according to the 2022 Pek-Snack Big Doughnut Survey, which surveyed more than 1,300 people. Ribbon doughnuts remain the most popular, and in addition to flavors, much depends on the outside of the doughnut when shopping.
Related news
“Bamboo plastic”: stronger than traditional plastic, yet decomposes in 50 days – a new raw material could be used in packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >National protein research: This is how Hungarians stand in terms of protein intake
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price-sensitive consumers, growing expectations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl’s first mobile store in Hungary will open on October 17th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ultra-fresh and homemade: SPAR’s convenience product offering reaches a new level
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PENNY’s truck joined the Donation Convoy this year as well
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >