Big Doughnut Research 2022: Most Hungarians consume doughnuts for snacks
The vast majority of Hungarians view doughnuts as snacks or desserts and mostly eat them outside of the main dishes, in the morning or afternoon, according to the 2022 Pek-Snack Big Doughnut Survey, which surveyed more than 1,300 people. Ribbon doughnuts remain the most popular, and in addition to flavors, much depends on the outside of the doughnut when shopping.
Related news
The interest rate saga is over: banks compete for savings with promotions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is what will entice Hungarian buyers to buy in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A unique program is launched for the mental and physical health of teenagers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >LG’s new washing machines come with a microplastic filter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >