MT Zrt.: 2016 will be the Year of Gastro Experiences
The next year will be the Year of Gastro Experiences, according to the marketing strategy of the Hungarian National Tourism Ltd. (MT Zrt.) Faragó Péter, Executive Director of the National Tourism Ltd. (MT Zrt.) explained at the traditional National Tourism Information Meeting on Tuesday in Budapest.
According to the company’s notice sent to MTI on Tuesday, the Chief Executive Officer said that the Hungarian Tourism’s balanced expansion can be thanked to the work of the representatives of more than 120 Tourist Information Offices in all the tourist regions of the country. This year tourism traffic continued to increase in all tourist regions in Hungary. (MTI)
Related news
Eurostat: the number of guest nights spent in EU tourist accommodation establishments exceeded three billion in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mórahalom received prestigious international recognition for sustainable tourism development
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Sustainable Tourism Index calculator has been launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shopping habits of Generation Z
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian event market sets a new standard with 101 Hang
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A sonkametélés művészete – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >