Netto Marken-Discount’s Own-Brand Tuna Fillet Range Earns MSC Certification
Netto Marken-Discount’s private-label canned tuna fillet range, sold under the Dreimaster banner, has acquired MSC (Marine Stewardship Council) certification.
The MSC certification implies that the product uses tuna from certified, eco-friendly fisheries which do not engage in overfishing.
In addition, the product has also acquired a certification from the WWF and comes with the WWF panda logo.
ESM
Related news
Model farm opens on Vatican estate to produce “papal” oil and wine
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl to launch ‘Live Well’ logo linking health and sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >WWF: World Overconsumption Day has arrived earlier than ever before
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Consumer centricity is key to private label growth – PLMA Summit in Copenhagen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Only Free Autumn Festival kicks off with a Guinness record attempt and charity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 Green Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >