MSC-minősítést kapott a Netto Marken-Discount saját márkás tonhala
Megkapta az MSC-minősítést a Netto Marken-Discount saját márkás tonhalválasztéka, amelyet a cég a Dreimaster név alatt értékesít.
Az MSC-minősítés lényege, hogy a termékek kizárólag környezetbarát halászatokból származó tonhalat tartalmaznak, ahol nincs túlhalászás.
Ráadásul a termékek megkapták a WWF minősítését is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
WWF: Az étkezési kultúra megváltoztatása segítheti a fenntarthatóságot
Az étkezési kultúra megváltoztatása segítheti a fenntarthatóságot a WWF legfrissebb,…
Tovább olvasom >A WWF jelentése a vízellátás krízisére figyelmeztetett az élelmezési világnap alkalmából
A Természetvédelmi Világalap (WWF) a vízellátás válságára figyelmeztetett az élelmezési…
Tovább olvasom >Fenntartható vízgazdálkodásra vonatkozó szabványokat kíván meghatározni a Lidl
A Lidl egy sor szabványt határozott meg a fenntartható vízgazdálkodásra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >