Trademagazin > News and articles > Market News > MRSZ: the advertising market has three and a half years to adapt to the new rules on public advertising
MRSZ: the advertising market has three and a half years to adapt to the new rules on public advertising
🎧 Hallgasd a cikket:
From 28 May, only such advertising tools can be placed in a public space that corresponds to the LXXIV. law.
The existing advertising tools that are not in compliance with the law can stay until their expiry date but no later than 31 December 2020.
From 1 January 2021, all the devices in use must meet the new requirements.
Related news
The GVH Digital Awareness Program helps you recognize the tricks used by advertisements to influence you
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EU Adopts Binding Legislation to Cut Food Waste
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: every fourth advertisement is objectionable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >