Mondelez launches holographic displays
Mondelez and News America Marketing (USA) installed holographic displays in the units of three US retail chains. Holographic display is a high-definition image projection that creates the realistic illusion of a 3D moving object, with an optional audio component. This revolutionary technology is the first of its kind to be displayed in U.S. grocery stores and the solution backs Mondelez’s PassTheLove football campaign.
Related news
Safety, quality and sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mondelez axes better-for-you Fruitier and Nuttier Cadbury range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mondelēz and Tesco trial Cadbury packaging with 60% less plastic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More than 10 tons of pet food collected thanks to Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DM further strengthened its online and offline services
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
