Mondelez launches holographic displays
Mondelez and News America Marketing (USA) installed holographic displays in the units of three US retail chains. Holographic display is a high-definition image projection that creates the realistic illusion of a 3D moving object, with an optional audio component. This revolutionary technology is the first of its kind to be displayed in U.S. grocery stores and the solution backs Mondelez’s PassTheLove football campaign.
Related news
Mondelēz and Tesco trial Cadbury packaging with 60% less plastic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Results of the first phase of summer inspections have arrived
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Court lifts protection of Nespresso capsules in Benelux
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Rossmann returns home with new accolades from the Retailer of the Year and Symbol of Sustainability competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PENNY once again won the Trade Excellence Award for Hungarian Products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Where did 288 million portions of surplus food go in the country?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >