7-Eleven introduces mobile checkout
After testing mobile self-checkout with employees at its own store, 7-Eleven launched the service in several Dallas locations in 2018 to get customer feedback for further fine-tuning.
Customers at 7-Eleven in New York City can now also skip the checkout line and pay for their purchases using the 7-Eleven app. This is integrated into the 7Rewards loyalty programme, making it possible for customers to automatically earn and redeem any available 7Rewards points or coupons as well as in-store promotions.
Related news
Value of smartphone payments approaches HUF 1,400bn
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tens of thousands of orders have already been placed in Kifli.hu’s new discount program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: Smartphone payments approaching 1,400 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coupon war over pensioner vouchers: Lidl and Aldi both offer extra discounts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 82nd OMÉK is opening soon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >