Mobilkassza a 7-Eleven üzletekben is
Miután saját alkalmazottain sikerrel tesztelte a mobil önkiszolgáló pénztárat a 7-Eleven, 2018-ban több dallasi helyszínen is bevezette a lánc a szolgáltatást, hogy a további finomítások érdekében a vásárlók véleményével kapcsolatban is képbe kerüljön.
A legújabb helyszín, ahol a vásárlóknak immár nem kell sorba állni a kasszáknál, New York. A fizetés a 7Rewards hűségprogramba beépített 7-Eleven app segítségével történik, aminek előnye, hogy a vásárlók így automatikusan hűségponthoz, kuponhoz, illetve bolti promóciós kedvezményhez juthatnak, illetve élhetnek azokkal. A bevezetési szakaszban korlátozott ideig ugyan, de a vásárlók az új szolgáltatás használatáért az első mobil tranzakció után 5 dollárt kapnak. Fizetni az Apple Pay, Google Pay-en keresztül, valamint hitel- és bankkártyával lehet.
A mobilkassza csak egy a 7-Eleven digitális újításai közül: immár lehetőség van – többek között – az üzleten belüli csomagátvételre is az üzletekben található mintegy 1100 csomagautomata révén, a 7NOW házhozszállítási appon keresztül újabb városokban is rendelni.
Kapcsolódó cikkeink
Az írországi ALDI lemondott hűségprogramjairól a vásárlók érdekében
A Coyne Research az Aldi Ireland megbízásából készített új tanulmánya…
Tovább olvasom >Rossmann: mennyiségi és minőségi hálózatfejlesztés
A Rossmann drogérialánc 2021-es évét a két ügyvezető igazgató, Flórián…
Tovább olvasom >Díjat nyert a Waitrose az állatjólét-appal
A Waitrose megnyerte a Best Retailers Innovation Awards-ot forradalmi állatjólét-alkalmazása…
Tovább olvasom >További cikkeink
A L’Oréal biotechnológiai fejlesztésekkel és öko-megoldásokkal „találja fel a szépség jövőjét”
Éves innovatív szépségjelentésével a L’Oréal a kutatást és az innovációt…
Tovább olvasom >A rozé idén is a legnépszerűbb borfajta
A vörös az új fehér, a rozék tartják magukat és…
Tovább olvasom >“Varázs-zsákkal” küzd az élelmiszerpazarlás ellen az Aldi
Az Aldi a Too Good to Go nevű applikációval küzd…
Tovább olvasom >