Mobilkassza a 7-Eleven üzletekben is
Miután saját alkalmazottain sikerrel tesztelte a mobil önkiszolgáló pénztárat a 7-Eleven, 2018-ban több dallasi helyszínen is bevezette a lánc a szolgáltatást, hogy a további finomítások érdekében a vásárlók véleményével kapcsolatban is képbe kerüljön.
A legújabb helyszín, ahol a vásárlóknak immár nem kell sorba állni a kasszáknál, New York. A fizetés a 7Rewards hűségprogramba beépített 7-Eleven app segítségével történik, aminek előnye, hogy a vásárlók így automatikusan hűségponthoz, kuponhoz, illetve bolti promóciós kedvezményhez juthatnak, illetve élhetnek azokkal. A bevezetési szakaszban korlátozott ideig ugyan, de a vásárlók az új szolgáltatás használatáért az első mobil tranzakció után 5 dollárt kapnak. Fizetni az Apple Pay, Google Pay-en keresztül, valamint hitel- és bankkártyával lehet.
A mobilkassza csak egy a 7-Eleven digitális újításai közül: immár lehetőség van – többek között – az üzleten belüli csomagátvételre is az üzletekben található mintegy 1100 csomagautomata révén, a 7NOW házhozszállítási appon keresztül újabb városokban is rendelni.
Kapcsolódó cikkeink
Idén a személyre szabottság a kulcsszó a kereskedelemben
Személyre szabottság, mesterséges intelligencia, fenntarthatóság – ezek azok a kulcsszavak,…
Tovább olvasom >Újabb előnyökhöz juthatnak Csehországban a Billához hű vásárlók
Újabb előnyöket és pontgyűjtési, illetve pontbeváltási lehetőségeket kínál a Billa…
Tovább olvasom >Újabb lépést tesz a fenntarthatóbb jövőért a Rossmann
Évente 3 tonna műanyaggal kevesebbet használ fel a Rossmann+ VIP…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >