Billion HUF traffic is expected on the toy market this Christmas
Half of the nearly 45 billion HUF toy/game market is realized during this Christmas season, when Hungarian families spend an average of 6800 HUF for store shopping and 8300 HUF for online shopping on toys and games – according to the data of REGIO JÁTÉK.
The parents mostly purchase social and creative toys, clothes and sports items at Christmas. More than two-thirds of the parents plan to purchase the gifts under the Black Friday promotions.
Related news
Expensive start to school: GVH investigates suspected cartel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H’s child-friendly office has been renovated
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Back to school: families plan with an average of 50-75 thousand forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 4th Employer Branding: The new rhythm of employer branding
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary is building on paprika: 10th place in Europe in fresh paprika exports, 5th in dried ones
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

