What do you see in this picture?
McDonald’s launched a creative and confident reopening campaign in France, titled Devinez qui arrive dans votre ville (Guess who is coming to your town). The campaign images are made up of giant pixels and they were inspired by the restaurant chain’s classic products, such as Big Mac, cheeseburger and French fries. You can’t even see the McDonald’s name or logo on the posters.
//
Related news
Dzsúdló is coming to Meki restaurants with extra novelty and even more retro flavors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Premium drinks at McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian expert on the jury of this year’s ICCO Global Awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Paprika Revue House opened full of flavor, rhythm and tradition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Siófok was the most popular destination this summer as well
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SIRHA Budapest again in 2026 – with the Hungarian Pizza Championship
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >