What do you see in this picture?
McDonald’s launched a creative and confident reopening campaign in France, titled Devinez qui arrive dans votre ville (Guess who is coming to your town). The campaign images are made up of giant pixels and they were inspired by the restaurant chain’s classic products, such as Big Mac, cheeseburger and French fries. You can’t even see the McDonald’s name or logo on the posters.
//
Related news
Help woven into socks: by buying a pair, anyone can support sick children and their families
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jenő Rácz dreamed up the latest menu for the Hungarian McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Research: How different generations view social labels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The long weekend of October 23 brought in more than 600,000 guest nights
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is what the Christmas fishing season will be like
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Egy bolti eladó emlékiratai – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

