What do you see in this picture?
McDonald’s launched a creative and confident reopening campaign in France, titled Devinez qui arrive dans votre ville (Guess who is coming to your town). The campaign images are made up of giant pixels and they were inspired by the restaurant chain’s classic products, such as Big Mac, cheeseburger and French fries. You can’t even see the McDonald’s name or logo on the posters.
//
Related news
Jenő Rácz dreamed up the latest menu for the Hungarian McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Research: How different generations view social labels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Premium drinks at McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Huge result: more Michelin recognition for Hungarian restaurants and hotels than ever before
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MVI urges for more reasonable fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >13 accommodations in Hungary received Michelin Key recognition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >