Mi van a képen?

Szerző: Ipacs Tamás Dátum: 2021. 08. 26. 18:39

Nemcsak a kreativitás, de az öntudat és az önbizalom is süt a franciaországi McDonald’s Devinez qui arrive dans votre ville (Találd ki, ki jött a városba) újranyitási kampányából.

A TBWA Paris reklámügynökség ötlete arra épül, hogy bizonyos jól bevezetett márkákat és termékekeit már színeik alapján is fel lehet ismerni. Az óriáspixelekből álló képeket az étteremlánc klasszikus termékei inspirálták, például a Big Mac, a sajtburger vagy a sült krumpli. Egyesek szerint az emberi szem a kép barna, zöld, piros és sárga kockáiból könnyen azonosítja a zsemlét, uborkát, zöldségeket és a Meki-fogások más ismert elemeit. A poszterekre nem került rá sem a lánc neve, sem a logója, aminek feltehetően hatása lehet arra is, hogy akik a márkát mégsem ismerik fel, azok többet találgatnak, beszélnek róla. //

Kapcsolódó cikkeink