What characterizes unemployed young people in Hungary today
Coca-Cola Hungary’s #énjövőm (#my future) program intends to help young people find a job in the labor market has helped more than 9,000 job-seeking young people in recent years, with a total of more than 80 personal trainings in various parts of the country, involving more than 20 qualified trainers. On behalf of the program, Kantar-Hoffmann recently conducted research on various target groups.
Related news
Coca-Cola changes CEO: COO takes the lead
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Year-end reflections and heart-warming thoughts!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola waiting to innovate in dairy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
CDs and DVDs are experiencing a renaissance at Vatera, but second-hand LEGO is the real star of this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Despite the damage caused by the drought, there will be no shortage of high-quality Hungarian fish
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Importers’ pricing practices in the focus of the GVH
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
