What characterizes unemployed young people in Hungary today
Coca-Cola Hungary’s #énjövőm (#my future) program intends to help young people find a job in the labor market has helped more than 9,000 job-seeking young people in recent years, with a total of more than 80 personal trainings in various parts of the country, involving more than 20 qualified trainers. On behalf of the program, Kantar-Hoffmann recently conducted research on various target groups.
Related news
Coca-Cola and Star Wars join forces to bring together the galaxy’s most beloved icons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pernod Ricard partners with Dole in RTD tie-up
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >YouGov Brand Footprint 2025: the favourite FMCG brands of shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Anuga Organic 2025: Global organic meeting point offers new diversity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Spirits maker Diageo to close Ontario bottling plant by February 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DIA Launches New Pet Food Range Backed By Veterinarians
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >