What characterizes unemployed young people in Hungary today
Coca-Cola Hungary’s #énjövőm (#my future) program intends to help young people find a job in the labor market has helped more than 9,000 job-seeking young people in recent years, with a total of more than 80 personal trainings in various parts of the country, involving more than 20 qualified trainers. On behalf of the program, Kantar-Hoffmann recently conducted research on various target groups.
Related news
Ben Stiller gets into the better-for-you soda space
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola aims to help solve the orange juice crisis with AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Manpower: 25 percent of Hungarian companies plan to increase staff in the last quarter of the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Symbol of Sustainability Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB Director: The rate of price increases may decrease permanently to the central bank’s tolerance band at the beginning of 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Chamber of Agriculture expects the domestic mushroom market to stabilize in the coming months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >