METRO: It’s Good to Give Program 2015 to be launched
The catering business will be rewarded for their community activities. The METRO Kereskedelmi Kft. is seeking for the activities in 2015 that are worth to be recognized within the METRO It’s Good to Give Program.
The METRO Kereskedelmi Kft. launches a tradition-maker, special socio-themed competition. Within the program, the company recognizes the efforts of the catering business made for local, regional communities, also presenting their exemplary operations for the general public, the profession and the media.
The co-operating media partners of the program are the Figyelő weekly the Trade Magazin and the travelo.hu.
Related news
Registration opens for the national competition for young chefs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Italian cuisine 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainable gastronomy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H Analyst Commentary: No surprises, but risks still exist
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Inflation in the OECD slowed to 4.1 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is why it is worth buying domestic products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >