METRO: It’s Good to Give Program 2015 to be launched
The catering business will be rewarded for their community activities. The METRO Kereskedelmi Kft. is seeking for the activities in 2015 that are worth to be recognized within the METRO It’s Good to Give Program.
The METRO Kereskedelmi Kft. launches a tradition-maker, special socio-themed competition. Within the program, the company recognizes the efforts of the catering business made for local, regional communities, also presenting their exemplary operations for the general public, the profession and the media.
The co-operating media partners of the program are the Figyelő weekly the Trade Magazin and the travelo.hu.
Related news
The Ministry of Agriculture and Metro Trading Ltd. signed a cooperation agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainable gastronomy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Registration opens for the national competition for young chefs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Rossmann returns home with new accolades from the Retailer of the Year and Symbol of Sustainability competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wolt fined 60 million for occupational safety violations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Syngenta’s sustainability program reaches a new level in Dióskál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >