METRO: It’s Good to Give Program 2015 to be launched
The catering business will be rewarded for their community activities. The METRO Kereskedelmi Kft. is seeking for the activities in 2015 that are worth to be recognized within the METRO It’s Good to Give Program.
The METRO Kereskedelmi Kft. launches a tradition-maker, special socio-themed competition. Within the program, the company recognizes the efforts of the catering business made for local, regional communities, also presenting their exemplary operations for the general public, the profession and the media.
The co-operating media partners of the program are the Figyelő weekly the Trade Magazin and the travelo.hu.
Related news
The largest food drive in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >METRO launches mission to preserve Hungarian gastronomy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
We spend record amounts during Black Friday sales, wage transparency is more than compliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl employees received the Grand Prize for Hungarian Commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

