Saudi Arabia’s Panda Retail uses AI for pricing decisions
This will be applied to about 200 hypermarkets and supermarkets.
Saudi Arabia-based grocery store chain Panda Retail has leveraged artificial intelligence to guide the company in deciding the price for the products it offers across its nearly 200 hypermarkets and supermarkets.
Panda Retail tapped the intelligence pricing platform of Revionics to enable “a more data-driven and customer-centric approach” to its pricing decision, Revionics said in a statement.
“We know that customer preferences change as the world economy shifts, and that’s why we’re committed to tailoring our offerings to each individual and, above all, making sure we provide real value,” said Ahmad Chehade, chief marketing officer at Panda Retail Company.
Related news
Year-end reflections and heart-warming thoughts!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >University of Sopron introduces standardised AI regulatory framework
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI Governance – competitive edge or risk?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian Product is 20 years old – a reliable compass in the domestic FMCG sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sunday lockdowns may return in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
