Members of Generation Y use gadgets 11 hours a day
The so-called Millennials – members of Generation Y – use various digital devices 11 hours a day, revealed a survey conducted by Nielsen in the United States. It turned out that the younger the gadget user is, the smaller the device they prefer (tablet, smartphone).
The study also revealed that the stars of social media are real celebrities. It is noteworthy that Millennials don’t skip advertisements if they find them funny or interesting. If they get a free service in exchange, they are willing to watch or listen to various ads (Youtube, Spotify), and this can be important market potential for companies. //
Related news
Change among business owners: Generation Y has become the new engine of Hungarian businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: campaign to promote rabbit meat consumption launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign to promote rabbit meat consumption launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail trade in turbulence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Turmoil in the tubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
