Members of Generation Y use gadgets 11 hours a day
The so-called Millennials – members of Generation Y – use various digital devices 11 hours a day, revealed a survey conducted by Nielsen in the United States. It turned out that the younger the gadget user is, the smaller the device they prefer (tablet, smartphone).
The study also revealed that the stars of social media are real celebrities. It is noteworthy that Millennials don’t skip advertisements if they find them funny or interesting. If they get a free service in exchange, they are willing to watch or listen to various ads (Youtube, Spotify), and this can be important market potential for companies. //
Related news
István Nagy: campaign to promote rabbit meat consumption launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign to promote rabbit meat consumption launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >97% Of Portuguese Prefer Physical Stores, 22% Shop Online, Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >