Hungarian webshops beat the banks during the epidemic – national research
During the epidemic, courier companies and webshops also ordered banks and insurers behind them; contrary to popular belief, the Hungarian nation is not a very complaining nation, at least not on the Internet, but many of them are particularly angry; we consider marketing phone calls to be extremely unhelpful; but good old texting lives and thrives in certain situations, but it can also carry new risks– this is revealed, among other things, by the results of a recent domestic survey.
Related news
Alibaba International helps global retailers with new AI agents
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Boxes and experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shein was fined 150 million
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Eggs, minus the hen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s parent company launches a new category for foods made with value-added recycling
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Not much plant-based food in the British diet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >