Hungarian webshops beat the banks during the epidemic – national research
During the epidemic, courier companies and webshops also ordered banks and insurers behind them; contrary to popular belief, the Hungarian nation is not a very complaining nation, at least not on the Internet, but many of them are particularly angry; we consider marketing phone calls to be extremely unhelpful; but good old texting lives and thrives in certain situations, but it can also carry new risks– this is revealed, among other things, by the results of a recent domestic survey.
Related news
Customer experience is the new competitive advantage in e-commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Zalando launches in Portugal and introduces beauty in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese e-commerce attacks with five-week series of promotions – Singles’ Day has become a global shopping marathon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Olyan MI kell, ami meg tud bennünket védeni – mondja a kibertitok jövőkutató
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
