Prize winning with SPAR’s renewed Verde mineral water
SPAR rethought its Verde mineral water brand and launched the “SPAR Verde – part of your life” campaign.
The SPAR launched a national advertising campaign and prize winning game to promote its renewed mineral waters. The advertising campaign includes: city light posters, image ads, building networks, radio and street appearances, commercial television programs (eg Kismenők). A prize winning game is also the part of the campaign: by collecting fifteen new SPAR Verde label one can win a Fiat Tipo as the grand prize.
Related news
Ultra-fresh and homemade: SPAR’s convenience product offering reaches a new level
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digitalization instead of paper: SPAR saves several tons of paper with solutions that match international trends
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >1,400 professionals are working behind the scenes of this weekend’s SPAR record marathon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP: A big leap in PwC’s enterprise resource planning
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Adidas revenue up 3 percent in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

