Sága’s renewal

Zsolt Keleti
CEO
Sága Foods
Sága Foods Zrt. has given products a brand new packaging and logo – told Zsolt Keleti, CEO of the Sárvár-based company. This step forms part of the innovation and marketing strategy implemented in recent years, as a result of which all Sága wieners are now marketed under the category-establishing Füstli brand. Soon new products will also be launched. The new packaging features the Product Processed in Hungary trademark too. Meanwhile the company’s owner decided to invest EUR 10 million in technological development. //
Related news
SPAR development worth more than 2.3 billion forints in Eastern Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food industry investment boom possible: nearly 200 billion forints in support decided
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Three SPAR stores across the country were renovated with a development worth nearly 2.3 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Rising prices, declining exports – the Hungarian poultry sector shows a mixed picture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Value and quality as the most important tools for consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The decline of the walnut sector – under the pressure of import and climate challenges
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >