Sága’s renewal

Zsolt Keleti
CEO
Sága Foods
Sága Foods Zrt. has given products a brand new packaging and logo – told Zsolt Keleti, CEO of the Sárvár-based company. This step forms part of the innovation and marketing strategy implemented in recent years, as a result of which all Sága wieners are now marketed under the category-establishing Füstli brand. Soon new products will also be launched. The new packaging features the Product Processed in Hungary trademark too. Meanwhile the company’s owner decided to invest EUR 10 million in technological development. //
Related news
Food industry investment boom possible: nearly 200 billion forints in support decided
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Three SPAR stores across the country were renovated with a development worth nearly 2.3 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The food industry can continue to develop with almost 100 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Margin freeze: prices of hundreds of products have decreased, the government may expand the scope
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tourism: slightly deteriorating economy, but still the best among economic sectors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone economic activity strengthened minimally in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >