Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Korzó, the Hungarian brand of the Auchan store lines, is renewed
Korzó, the Hungarian brand of the Auchan store lines, is renewed
🎧 Hallgasd a cikket:
From 6 May 2020, the brand name, logo and slogan of the Auchan store line operated by Ceetrus Hungary Kft. will be renewed. Instead of the “Korzó” name used so far, in the future, customers will be able to come across the Auchan Korzó brand everywhere. With this decision, Korzó will be added to the Auchan brand, which is better known to consumers.
We expect the use of the new Auchan Korzó brand to strengthen customer relationships and brand loyalty, as it will become clearer to the target audience that we mean Auchan Korzó’s Auchan hypermarket business lines – Fonay Gergely, Marketing Manager of Ceetrus Hungary Kft. said.
Related news
Autumn in a new guise: Auchan appeals to all ages with its seasonal offering
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan further expands franchise network in Romania
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“You can’t say no to such an exciting time!”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP: A big leap in PwC’s enterprise resource planning
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Adidas revenue up 3 percent in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
