Dolmio’s new packaging in the United Kingdom
🎧 Hallgasd a cikket:
Dolmio is launching a packaging revamp, with a new visual identity which wants to be “bolder, punchier and sharper than ever”. The relaunch from the icononic Italian pasta sauce brand seeks to create a special look and feel in the supermarket aisle, with the updated jar reflecting its “great tasting recipes”.
Related news
OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mondelez axes better-for-you Fruitier and Nuttier Cadbury range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl launches integrated payment via app
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New food certification for products free from ultra-processed ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
