Megújul a Dolmio csomagolása az Egyesült Királyságban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 07. 06. 09:59

Megújul a Dolmio csomagolása, melynek keretében a márka vizuális elemei „merészebbek, ütősebbek és elegánsabbak lesznek, mint valaha”. Az ikonikus olasz tésztaszósz újrabevezetésével a cél az, hogy a vásárlókat már a polcok között nagyszerű érzés töltse el, amit a megújult csomagolás sugalmazta „ízletes receptek” csak fokoznak.

A többszakaszos országos bevezetés a Tesco, Sainsbury’s, Asda és Morrisons üzleteiben indul. A tésztaszószok kategóriájában továbbra is piacvezető Dolmio megújulása digitális, out-of-home, TV- és PR-támogatást kap.

A márka bízik abban, hogy a felnőtt brit népesség 84%-át eléri.

Kapcsolódó cikkeink