Megújul a Dolmio csomagolása az Egyesült Királyságban
Megújul a Dolmio csomagolása, melynek keretében a márka vizuális elemei „merészebbek, ütősebbek és elegánsabbak lesznek, mint valaha”. Az ikonikus olasz tésztaszósz újrabevezetésével a cél az, hogy a vásárlókat már a polcok között nagyszerű érzés töltse el, amit a megújult csomagolás sugalmazta „ízletes receptek” csak fokoznak.
A többszakaszos országos bevezetés a Tesco, Sainsbury’s, Asda és Morrisons üzleteiben indul. A tésztaszószok kategóriájában továbbra is piacvezető Dolmio megújulása digitális, out-of-home, TV- és PR-támogatást kap.
A márka bízik abban, hogy a felnőtt brit népesség 84%-át eléri.
Kapcsolódó cikkeink
Eladja a Müller Milk & More üzletágát a brit Freshways csoportnak
A tejipari csoport stratégiai felülvizsgálatot követően döntött az eladásról. Úgy…
Tovább olvasom >Új növényi alapú pizzával kíséletezik a Pizza Hut és a Beyond Meat az Egyesült Királyságban
A növényi alapú termékeket gyártó vállalat legújabb pepperoni feltétje januártól…
Tovább olvasom >Minden egyes Lindt Teddy csokoládémackó után 1 fontot kap az NSPCC
A Lindt & Sprüngli immár hetedik éve támogatja a brit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tovább drágulhatnak az élelmiszerek, ha a csomagolások után jövőre fizetendő díjak emelkednek
November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a…
Tovább olvasom >Nyilvános a jövő évi fogyasztóvédelemi ellenőrzések programja: mutatjuk, kik számíthatnak vizsgálatra
2024-ben is számos területen számíthatnak átfogó fogyasztóvédelmi célellenőrzésekre a vállalatok…
Tovább olvasom >Még mindig a tejcsokis csokimikulás a legnépszerűbb
Évente mintegy 8 millió csokimikulást értékesítenek hazánkban – derül ki…
Tovább olvasom >