The year-end shopping fever has begun in the United States
The big supermarket chains are trying to attract customers mainly with tablets, laptops, consumer electronics, toys and games, sports equipment and fashion products.
The National Retail Federation expects that this year, 135.8 million Americans intend to make use of the promotions of the “Black Friday”. Last year, 133.7 million Americans were purchasing during this period. The revenue of the raders this year, will be around 3.7 percent more than in 2014, and can rise to 630.5 billion USD. (Pogár Demeter, MTI)
Related news
Dependence on the American market can pose a serious competitive disadvantage in exports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >US consumer sentiment worsened in September, according to a University of Michigan survey
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The tariff war is also hitting German industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Kaufland introduces deposit-return wine bottles
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI will accelerate the end of brick and mortar’s reign: Amazon CEO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green Factory Completes Acquisition Of Eisberg Operations In CEE
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

