Tesco and Ecumenical Relief Organization extend coupon fundraising for refugees in Ukraine
Tesco is extending its coupon fundraising campaign for the Ecumenical Relief Organization until 25 March to support the organisation’s humanitarian aid programme in Ukraine with the involvement of its customers. Tesco is doubling customer donations, so in the first two weeks of the collection, nearly HUF 88 million has already been raised to help.
Related news
Light and warmth for the needy at Christmas: Hospitality for love for seven days, with 1,000 servings of hot food per day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Ecumenical Relief Organization’s Advent fundraiser is halfway through
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Donate simply and securely: digital innovation in fundraising with Mastercard and Ecumenical Relief
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Kautzky Szemők Adrienn: Vigyázzunk a sarlatánokkal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hortobágy fish farm delivers one hundred tons of fish to stores every day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
