M&S targets doubling of food business after Ocado deal
British retailer Marks & Spencer (MKS.L) is targeting a doubling of its 6 billion pound ($7.5 billion) food business, driven by its new joint venture with online supermarket Ocado.
M&S bought a 50% share in Ocado’s UK retail business for an initial 562.5 million pounds ($701 million) in February, which will provide M&S with a home-delivery service from September 2020 at the latest.
M&S wants to make at least a third of its clothing and home sales online by 2022
Related news
AI will accelerate the end of brick and mortar’s reign: Amazon CEO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI doubles online shopping availability, home delivery now available to 3.2 million Hungarian consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MediaMarkt taking marketplace to Switzerland and Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Great Plain Small-Scale Producers Expo took place with more than 110 exhibitors and 750 visitors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Entries are now open for two prestigious wine competitions in Strasbourg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Badacsony’s successes at the Vince Gala
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
