M&S targets doubling of food business after Ocado deal
British retailer Marks & Spencer (MKS.L) is targeting a doubling of its 6 billion pound ($7.5 billion) food business, driven by its new joint venture with online supermarket Ocado.
M&S bought a 50% share in Ocado’s UK retail business for an initial 562.5 million pounds ($701 million) in February, which will provide M&S with a home-delivery service from September 2020 at the latest.
M&S wants to make at least a third of its clothing and home sales online by 2022
Related news
MediaMarkt taking marketplace to Switzerland and Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oatly Is Launching A Ready-To-Drink Matcha Latte Oat Milk This Summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco launches F&F online to meet growing demand
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Symbol of Sustainability Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 Retail Award of Excellence for Hungarian Products has been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >An exhibition titled “Sanitary” about the reality of hygiene poverty opens at the KULT7 Gallery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >