Online retailing is unstoppable
Today’s consumers do not go shopping. They buy always and everywhere – piacesprofit.hu quotes the International online shopping habits survey of KPMG. Not surprisingly, young people dominate online shopping.
“Today’s consumers no longer go shopping, but buy always and everywhere. The Global online marketplace competition is no longer limited for the opening times of the local stores. Consumers can easily buy at any point of the world from any dealer or manufacturer – or from stores that has no physically existing units. In Hungary, 39 percent of the total population bought at least once in the past year online, and the rate continues to grow”- said Müller Zsolt, KPMG retail industry expert commenting on the results. (piacesprofit.hu)
Related news
Private label’s allure transcends income levels, survey finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lack of Guidance, Not Interest, Holds Back SMEs from AI Adoption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ipsos Cost of Living Monitor 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
