Online retailing is unstoppable
Today’s consumers do not go shopping. They buy always and everywhere – piacesprofit.hu quotes the International online shopping habits survey of KPMG. Not surprisingly, young people dominate online shopping.
“Today’s consumers no longer go shopping, but buy always and everywhere. The Global online marketplace competition is no longer limited for the opening times of the local stores. Consumers can easily buy at any point of the world from any dealer or manufacturer – or from stores that has no physically existing units. In Hungary, 39 percent of the total population bought at least once in the past year online, and the rate continues to grow”- said Müller Zsolt, KPMG retail industry expert commenting on the results. (piacesprofit.hu)
Related news
Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate change: a concern that is losing importance in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cautious optimism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >