Bigger private label product selection in Spanish Makro stores
More than 400 private label items have been introduced by Makro Spain in the 2022-2023 fiscal year. The company already offers over 6,000 SKUs under its Makro Chef/Metro Chef, Professional, Premium, Rioba and Aro brands. These products generated more than 36% of Makro’s total sales in the last fiscal year – this performance surpassed the 35% target set by parent company Metro for its subsidiaries.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/4
Related news
Delivery Hero says it remains committed to Spanish business Glovo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Alcampo Launches ‘Innovative’ Advertising Campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >National strike could paralyze Ryanair flights to Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coffee prices are falling, can it be cheaper here too?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Faster, greener, smarter – today’s minimum requirements in FMCG transport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >