Még több saját márkás terméket kínál a Makro Spanyolországban
Négyszáznál is több saját márkás cikkelemet vezetett be a Makro Spain a 2022–2023-as pénzügyi évben. A vállalat már most is több mint 6000 SKU-t kínál Makro Chef/Metro Chef, Professional, Premium, Rioba és Aro márkái alatt. Ezek a termékek a legutóbbi pénzügyi évben a Makro teljes árbevételének több mint 36%-át adták.
Ez a teljesítmény túlszárnyalta az anyacég, Metro által a leányvállalatok számára kitűzött célszámot, mely 35%-ban állapította meg a saját márkák által a nagykereskedő teljes árbevételéből való részesedést 2030-ra.
A saját márkák kiemelkedő teljesítménye a vállalat két évvel ezelőtt elindított stratégiai növekedési és transzformációs tervének eredménye, amely a saját márkák promócióját az egyik legfőbb prioritásként jelölte meg.
A Makro polcaira kerülő új termékek között megtalálhatók konzervek és élelmiszertermékek, a non-food szegmensben pedig professzionális konyhai eszközök, elemek és terítékek.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >