Mastercard has changed online shopping habits in Europe and Hungary
“We are all adapting to a new way of life. Understandably, we buy more online, but not only essential articles, but also virtual experiences ranging from movies to fitness. However, difficult times like the current one can get the best out of us, so it’s heartwarming to see a surge in the number of online donors or the fact that many are looking for new ways to manage their daily lives online.
Related news
Bejgli in the basket: exploring Hungarian Christmas traditions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More exercise, better well-being – Mastercard calls for green work
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer consciousness is limited by our wallets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Margin freeze: prices of hundreds of products have decreased, the government may expand the scope
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Labour market trends in grocery retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Changing meat market: more cattle and pigs, less poultry processed in the first half of 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >