Brand Loyalty: the common thing in the generation of grandparents and grandchildren
The brand loyalty is not age-dependent: from this point of view, grandparents and grandchildren are similar to each other, ie the older and younger parents – the X and Y generations – have a similar attitude.
The online survey of the Metropolitan University of Budapest (METU) and Darwin’s Marketing Evolution was carried out in March on a more than 1,000 sample. The survey examined how generational attitudes affect brand choice and loyalty to brands among four generations in nine product and service groups.
Related news
Employees use AI primarily to search for information
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: the European Population Health Survey will end in the middle of next month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Foodservice traffic continues to fall as consumers cut costs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: Food industry sales prices increased by 5.4 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The number of HÍR trademarked products has continued to increase
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Poultry meat exports increased, pork exports decreased
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

