Brand evolution on a higher level (part 2)
🎧 Hallgasd a cikket:
Last time (Trade magazin 12/2012) we analysed people’s relationship with brands using the metaphor of basic human relations. The main question now is what kind of marketing activity we can use to steer our brand in the direction of strong relationships.
Related news
More related news >
Related news
NGM: conscious shopping for peaceful holidays, consumer protection advice for the Christmas period
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: no misleading values were found in the liquid absorption capacity of newborn diapers and sanitary napkins
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
Close Window
Loading, Please Wait!
This may take a second or two.
Ez a honlap sütiket használ a felhasználói élmény javítása érdekében. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.Értem Bővebben
Sütik használata.
Necessary
Always Enabled

