Már háromféle ízben elérhető a vegán Philadelphia krémsajt
Júliustól kapható az Egyesült Államokban a már több mint 150 éves Philadelphia® krémsajt vegán változata.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Mielőtt a márka belépett a kategóriába, a növényi alapú kenhető krémeket kipróbálók kevesebb mint fele vált visszatérő vásárlóvá. Miután egy, az ország dél-keleti részén zajló sikeres regionális tesztelés során tízből hét vásárló úgy nyilatkozott, hogy a termék túlszárnyalta várakozásait, és az ismétlődő vásárlások száma majdnem megduplázódott a kategória átlagához képest, a Philadelphia, úgy tűnt, képes kitölteni az űrt, és az íz, a textúra és az összetevők olyan kombinációját kínálja, amelyekre a növényi alapú krémsajtok szerelmesei vágynak. Mivel az eredeti íz felülmúlta a kategória teljesítményét, a márka most két új ízt – eper, valamint hagyma-metélőhagyma – dob piacra.
A Philadelphia növényi alapú kenhető krém összhangban áll a Kraft Heinz azon céljával, miszerint a növényi alapú kínálatot a tömegek számára is elérhetővé kívánja tenni. A Philadelphia Plant-Based tej-, laktóz- és gluténmentes krémsajt júliustól kapható az élelmiszerboltokban Egyesült Államok-szerte. //
Related news
Plates and glasses going green
Demand for plant-based products has been growing steadily in recent…
Read more >Register now as a visitor for the Free From & Specialty Food & Wine Expo 2025 in Vienna!
Registration is now open for the Free From & Specialty…
Read more >Melanie Joy returns to Hungary upon the invitation of MAVEG
One of the best-known vegan activists, Harvard University psychologist Melanie…
Read more >Related news
The impact of the worker loan is already clearly visible, while personal loans have increased by one and a half times.
The amount of newly issued personal loans at K&H has…
Read more >The GKI business climate index decreased in May
According to a survey conducted by GKI Economic Research Co.…
Read more >OKSZ makes proposals to help smooth the elimination of the margin cap
In order to avoid further uncertainty, the international food retail…
Read more >