Magyarvíz sales grow faster than the market average
While like-for-like mineral water sales augmented by 3.8 percent in the Hungarian market in the first 10 months of 2017, in the same period sales by Magyarvíz Kft. – their brands include Mizse, Primavera and Zafír waters – jumped 11.8 percent. Mizse’s contribution to this good performance was plus 8.4 million bottles with an 18.4-percent growth. Back in 2008 the company sold 56 million bottles of mineral water but its 2017 performance is estimated to be around 220 million bottles. //
Related news
Extreme summer, record heat: this is how chain stores are reacting to the heat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hydrate smartly, sip mindfully!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Veritas premium mineral water
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Present your innovation at the SIRHA Budapest 2026 exhibition!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >21st European Trade Day – A new concept and strengthening of partnership are needed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

