Magyarvíz sales grow faster than the market average
While like-for-like mineral water sales augmented by 3.8 percent in the Hungarian market in the first 10 months of 2017, in the same period sales by Magyarvíz Kft. – their brands include Mizse, Primavera and Zafír waters – jumped 11.8 percent. Mizse’s contribution to this good performance was plus 8.4 million bottles with an 18.4-percent growth. Back in 2008 the company sold 56 million bottles of mineral water but its 2017 performance is estimated to be around 220 million bottles. //
Related news
Extreme summer, record heat: this is how chain stores are reacting to the heat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hydrate smartly, sip mindfully!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Veritas premium mineral water
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >