Hungarian Product–Wolt partnership: Trademark-bearing products delivered in half an hour
Time and convenience are more and more important for consumers, while e-commerce is integrating into offline channels.
This is why Hungarian Product Nonprofit Kft. and Wolt have started a new partnership: trademark user brands could participate in an online promotion this October, where shoppers who ordered any of the promotional products received a “Wolt Token”. They could use this to pay for the delivery fee of their next order. //
Related news
“Businesses want to survive and grow”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Successful collective support for Hungarian products – Agora 11
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Magnum Ice Cream Company taps NotCo AI for product innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Producer prices of wheat and corn have decreased – international markets are also under pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Red Cross and PENNY Hungary launch a national fundraising campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With 3.1 million QR codes scanned, Tesco Clubcard app ranks among the top 5 most downloaded apps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
