Hungarian Product–Wolt partnership: Trademark-bearing products delivered in half an hour
Time and convenience are more and more important for consumers, while e-commerce is integrating into offline channels.
This is why Hungarian Product Nonprofit Kft. and Wolt have started a new partnership: trademark user brands could participate in an online promotion this October, where shoppers who ordered any of the promotional products received a “Wolt Token”. They could use this to pay for the delivery fee of their next order. //
Related news
Wolt Announces New Partnerships To Drive ESG Initiatives
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The role of Hungarian product trademarks has further strengthened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Co-op teams up with Deliveroo Express to offer on-demand delivery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 82nd OMÉK, Hungary’s largest agricultural and food industry exhibition, has opened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >