Hungarian Advertising Association: advertising surtax is causeless
The communication of the association points out that street advertising tools are in the focus once again, but this time, for tax purposes.
The introduction of the street advertising tools would put a 4-6 billion HUF tax burden on operators – the Hungarian Advertising Association responded to the submitted tax package, in which the government has hidden a new special tax. According to the Association, the modification of the advertising act and the introduction of a special tax are causeless – portfolio.hu wrote. (portfolio.hu)
Related news
The GVH Digital Awareness Program helps you recognize the tricks used by advertisements to influence you
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: every fourth advertisement is objectionable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A large wave of price increases is expected in trade
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Metro opens new logistics centre near Bucharest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Müller expands use of AI for shelf placement and pricing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon Launches New Private-Label Food Brand In The US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >