Magazine: Private labels have the advantage
About 30 percent of European grocery retail is realised by private label products – reported EuroCommerce and the European Retail Round Table. EuroCommerce director Christian Verschueren told: decision-makers shouldn’t look on PL products as some kind of unfair business practice. Shoppers turn to PL products with a positive attitude and they buy them regularly. PL products can add real value to satisfying consumer needs.
Related news
All conditions for the margin stop removal have been met
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI in customer service: tangible business benefits in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lex trappist – lex cucumber
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More plies, greater choice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HUF 67bn budget for sustainable water management
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour prepares sale of Romanian branch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

