Magazin: Saját márkák előnyben
Az európai kiskereskedelmi élelmiszerpiac 30 százalékát teszik ki a sajátmárkás termékek az EuroCommerce és a European Retail Round Table riportja szerint.
A tanulmány négy fő területet vizsgált. Milyen előnyöket tudnak nyújtani a sajátmárkás termékek a vásárlóknak? Miként hatnak a versenyre? A kiskereskedő cégek miként tartanak lépést az innováció területén? A kis- és középvállalkozásokra milyen hatással vannak a sajátmárkás termékek?
Az összefoglaló végül arra a következtetésre jutott, hogy a döntéshozóknak nem lenne szabad a sajátmárkás termékekre mint tisztességtelen üzleti gyakorlatra tekinteni. Christian Verschueren az EuroCommerce igazgatója elmondta:
– A vásárlók pozitívan állnak a sajátmárkás termékekhez, bíznak bennük és hűségesek, rendszeresen megveszik őket. Bár a vevők elsődleges szempontja továbbra is az ár, egyre inkább figyelnek a minőségre, és vágynak arra, hogy az aktuális igényeiknek leginkább megfelelő terméket választhassák. Megfelelő választékkal, mely prémiumkategóriában és gazdaságos kiszerelésben is kínál termékeket, a kiskereskedői márkák valódi értéket adnak a vásárlói igények kielégítéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Romániában tavaly 4,4 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom
Romániában tavaly 4,4 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom volumene a…
Tovább olvasom >Hatékonyságfokozás a végletekig
A kereskedelemben a hibrid variációk, a választékmegújítás, az árazás átgondolása, a technikák alkalmazása,…
Tovább olvasom >Navigált vásárlások
Az év elején a Retail Dive felmérést végzett a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kivonul a Nestlé Kanada a fagyasztott ételek és pizzák üzletágából
A Nestlé Kanada bejelentette, hogy a következő hat hónapban kivonul…
Tovább olvasom >A PayPallel együttműködve kínál a Co-op több online fizetési lehetőséget
Partnerségre lépett a Co-op a PayPal digitális fizetési szolgáltatóval, hogy…
Tovább olvasom >KSH: 3,9 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi üzletek forgalma decemberben
Tavaly decemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >