Magazine: Measurable change at last!
🎧 Hallgasd a cikket:
People’s behaviour changes slower than their views – this is why it is so difficult to fight fast food restaurants, the main causes of obesity according to many. Burger King reacted to the above problem by introducing Satisfry in all if its 7,200 US restaurants. The new French fries contain 40 percent less fat and 30 percent less calories. It costs 10-20 percent more than ordinary fries sold by Burger King. According to statistics, in the USA 1 out of 10 women and 1 out of 8 men eat French fries every day.
Related news
More related news >
Related news
(HU) Perszonalizálható friss grillételek – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Virágba bóruló asztalok télen – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Advent in Óbuda: one of the capital’s most beloved Christmas markets is about to begin
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


