Magazin: Egészségesebb sült krumplival az elhízás ellen

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 11. 20. 11:10

Az ember magatartása lassabban változik, mint az álláspontja – ez teszi nehézzé az emberek elhízásáért gyakran okolt gyorséttermeknek a harcot az… emberek elhízása ellen. Nincs ebben ellentmondás: az, hogy valaki állandóan az egészséges étkezésről beszél, nem feltétlenül jelenti, hogy ennek az elvnek mentén választ például az étteremben.

Egeszsegesebb sult krumplival az elhizas ellen

Fenti dilemmára, mondhatjuk, huszáros válasz adott a Burger King. Az étteremlánc ezúttal nem a ma divatos, az egészségesség gondolatát közvetítő alapanyagokkal gazdagította választékát (persze próbálkoznak ilyesmikkel is), hanem a gyorséttermi étkezés egyik alapelemén, a krumplin változtatott. Szeptember utolsó hetében mind a 7200 USA-ban működő egységükben bevezették a Satisfry nevű terméket (a sült és a kielégítő szavakból képzett lefordíthatatlan szójáték), amely 40 százalékkal kevesebb zsírt és 30 százalékkal kevesebb kalóriát tartalmaz, mint kategóriatársai. Ára 10-20 százalékkal magasabb, mint a BK kínálatában található másik sült krumpli, de komoly lépést jelent a bevitt kalóriákat számolni kényszerülők életében. A statisztikák szerint az Államokban tízből egy nő és nyolcból egy férfi minden nap eszik sült krumplit – belegondolni sem könnyű, mit jelenthetnek az effajta újítások az emberek egészségéért folytatott küzdelemben.

Kapcsolódó cikkeink