Magasabb szintű állatjóléti sztenderdeket vezet be a Lidl Németországban
A Lidl Németország bejelentette, hogy a frissmarhahús- és tejkínálatára vonatkozóan magasabb szintű állatjóléti sztenderdeket vezet be.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
2023 októbere és 2024 tavasza között a Lidl Németország az érintett kategóriákban szereplő termékeket olyan gazdaságokból szerzi be, amelyek a négyes szintű állattartási sztenderdek legalább hármas szintjét teljesítik. A diszkont már most elérte azt a célját, hogy 2024 végéig az üzleteiben kínált teljes frisshús-választék legalább 25%-a megfeleljen a 3-as és 4-es állatjóléti előírásoknak.
A diszkont a jövő év elejétől a saját márkás friss és laktózmentes tej esetében is ugyanezt az elvárást támasztja. Ezt 2024-ben követi majd a tartós tej, amivel befejeződik a diszkont teljes tejkínálatának magasabb állatjóléti előírásokra történő átállítása.
Related news
Food prices rose at an accelerating rate in Germany
Inflation in Germany slowed down in June, according to the…
Read more >E-commerce in Germany grows for the first time in two years
Sales in German online retail have increased slightly again for…
Read more >Rewe opens Europe’s largest autonomous supermarket
Rewe has opened Europe’s largest autonomous supermarket in Hamburg. Its…
Read more >Related news
VOSZ Barometer – 2024. II. quarter: mandatory optimism or real growth?
The perception of inflation is still present in domestic companies,…
Read more >Fidelity: Three themes shaping investments in Q3
Has the post-epidemic normalization that we have been waiting for…
Read more >Auchan has appointed a new product director
From July 1, László Varga will perform the duties of…
Read more >