Magasabb szintű állatjóléti sztenderdeket vezet be a Lidl Németországban
A Lidl Németország bejelentette, hogy a frissmarhahús- és tejkínálatára vonatkozóan magasabb szintű állatjóléti sztenderdeket vezet be.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
2023 októbere és 2024 tavasza között a Lidl Németország az érintett kategóriákban szereplő termékeket olyan gazdaságokból szerzi be, amelyek a négyes szintű állattartási sztenderdek legalább hármas szintjét teljesítik. A diszkont már most elérte azt a célját, hogy 2024 végéig az üzleteiben kínált teljes frisshús-választék legalább 25%-a megfeleljen a 3-as és 4-es állatjóléti előírásoknak.
A diszkont a jövő év elejétől a saját márkás friss és laktózmentes tej esetében is ugyanezt az elvárást támasztja. Ezt 2024-ben követi majd a tartós tej, amivel befejeződik a diszkont teljes tejkínálatának magasabb állatjóléti előírásokra történő átállítása.
Related news
Lidl Switzerland Tests AI-based Solution For Managing Climate Data
Lidl Switzerland is testing an AI-supported tool that will help…
Read more >60% of German retailers advertise on social media
Social media is playing a big role in online retail…
Read more >Lidl supports the Foundation for the Development of the Heim Pál Children’s Hospital
Lidl Hungary has been supporting the Heim Pál Children’s Hospital…
Read more >Related news
Are digital innovation regulations too strict?
The German Retail Federation (HDE) has called upon the new…
Read more >We are getting better at shopping
This May POPAI Magyarország held its annual meeting and the…
Read more >Lidl Switzerland Tests AI-based Solution For Managing Climate Data
Lidl Switzerland is testing an AI-supported tool that will help…
Read more >