The dm has developed a new exclusive brand with Lukas Podolski football player
What will be the result if a world champion footballer and a market leader drugstore join forces in developing a new, innovative product?
With the collaboration of Lukas Podolski and dm, a brand new exclusive brand has been added to the shelves of the drugstore: the STRASSENKICKER. The STRASSENKICKER product range is a special series of four types of shower gel and four aerosol deodorants. The purchasing of the products has a beneficial purpose as well, through the footballer’s foundation.
Related news
Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dm’s first 14-country sustainability report is now available: on the road to climate neutrality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Brands under the Christmas tree
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More new products
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Czelli Scone flour mix
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >