Lukas Podolski válogatott focistával fejlesztett új exkluzív márkát a dm
Mit eredményez, ha egy világbajnok focista és egy piacvezető drogéria összefog egy új, innovatív termék fejlesztésében? Lukas Podolski és a dm együttműködésével új exkluzív márka került a drogéria polcaira: a STRASSENKICKER termékcsalád négyféle tusfürdőből és négyféle aeroszolos dezodorból álló különleges sorozat. A termékek megvásárlása jótékony célt is szolgál a futballista alapítványán keresztül.
A STRASSENKICKER márka azt kínálja, amit minden sportoló csak kívánhat magának: a tusfürdők és dezodorok hatékonyan tisztítanak, ápolják a bőrt, védelmet nyújtanak a hétköznapokban és sportolás közben is. A termékcsalád – a designtól kezdve az illatig – a dm és a labdarúgó közös munkájának eredménye, a tusfürdőket és dezodorokat a vásárlók már megtalálják a polcokon és a webáruházban.
Ki más tudna többet egy sportoló igényeiről, mint az, akit 130-szoros válogatottságával és 49 góljával a német futball történelem egyik legsikeresebb játékosaként tartanak számon. Lukas Podolski létrehozott egy alapítványt is, amelyen keresztül hátrányos helyzetű gyermekek és fiatalok képzését és sportolását támogatja, valamint különböző sportterápiás kezeléseket finanszíroz rászoruló gyermekek részére. A STRASSENKICKER termékek megvásárlásával a bevétel egy része a Lukas Podolski alapítványhoz kerül, így a vásárlók is támogathatják ezt a nemes célt.
„A termékcsaláddal férfi vásárlóinknak kínálunk exkluzív, vonzó termékeket, miközben a társadalmi felelősségvállalásra is fel tudjuk hívni a figyelmet a rászoruló gyermekek támogatásával. Szimpatikus, kreatív és autentikus márkáról beszélhetünk, a fociláz nálunk most tör csak ki igazán!” – hangsúlyozta Kanyó Roland marketing és PR menedzser.
Ami a sportrajongók szívét megdobogtatja…
Négy fantázianév, négyféle markáns illat. A termékcsalád tagjai között minden sportoló megtalálja a legtökéletesebb tusolót, ami ápol, vitalizál és tisztít. A hosszan tartó frissességet garantáló termékek mellé a hozzá illő dezodor biztosít 24 órás védelmet az izzadás ellen. Minden termék vegán.
STRASSENKICKERL „Zehner” tusfürdő 3in1 panthenollal, érzékeny bőrre, 300 ml
Bőrápoló tusfürdő panthenollal, amely kíméletesen tisztít és ápolt bőrérzetet kelt. Ideális testre, arcra és hajra. Elősegíti a bőr természetes nedvességháztartásának egyensúlyát. A hozzá passzoló dezodor 24 órás védelmet nyújt, borotválkozás után is használható. Alumíniumot nem tartalmaz.
STRASSENKICKER „Kraftpaket” tusfürdő 3in1 taurinnal, 300 ml
Aktiváló hatású 3in1 tusfürdő, taurint tartalmazó vitalizáló formulával és frissítő illattal, 24 órás védelmet biztosít. Ideális testre, arcra és hajra. Alumíniumot nem tartalmaz.
STRASSENKICKER tusfürdő „Kaltduscher” mentollal, 300 ml
Hűsítő tusfürdő mentollal és friss illattal. A legjobb választás kemény edzések utáni felfrissüléshez. 48 órás védelmet biztosít, nem tartalmaz alkoholt.
STRASSENKICKER „Heimvorteil” tusfürdő 3in1 aktív szénnel, 300 ml
Mélytisztító tusfürdő természetes aktív szénnel, intenzív fás illattal, revitalizáló és ápoló hatású formulával. Ideális testre, arcra és hajra. 48 órás védelmet biztosít – fosszilis kavicsalgával tartja szárazon a bőrt. Alkoholt nem tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >