The international market launch of the Áldomás products has started in London
The international market launch of the Áldomás (Blessing) products has started in London.
The community brand was established by the Hungarian National Trading House (MNKH) and contains high-quality premium food products. The community brand debuts at foreign markets for the first time at the Taste of London event between 17 – 20 November. (MTI)
Related news
Hungarian pork foreign trade: dramatic decline in the first five months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We can expect a closer economic and tourism partnership with Montenegro
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >These are the 20 most vegan-friendly cities in the world in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Inflation: stagnation instead of expected increase – 4.3% annual rate, 3.9% core inflation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HEINEKEN Hungária’s “Net Zero Production” carbon reduction program won an award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: every second employee struggles with stress, this is how we can protect ourselves against burnout
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >