Londonban elindult az Áldomás termékek nemzetközi piaci bevezetése
Piacfelmérő jelleggel megkezdődött a kiváló minőségű, prémium kategóriás élelmiszereket összefogó Áldomás termékek nemzetközi bevezetése, a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) által életre hívott közösségi márka november 17-20. között, a világhírű séfek és exkluzív londoni éttermek részvételével zajló Taste of London rendezvényen mutatkozik be első ízben a külpiacon – közölte az MNKH az MTI-vel.
Az Áldomás élelmiszerek nemzetközi értékesítését az Egyesült Királyságban, Japánban és a Skandináv államokban indítják, ugyanakkor a helyi sajátosságoknak megfelelően a kereskedőház minden célpiacra egyedi termékportfóliót állít össze.
A brit főváros legnagyobb gasztronómiai fesztiválja, a Taste of London csaknem 60 ezer érdeklődőt vonz; az MNKH pavilonjában a prémium kategóriás élelmiszereket tömörítő ernyőmárkát, az Áldomást és kiváló minőségű magyar borokat kóstolhatnak és vásárolhatnak az érdeklődők.
Az MNKH az Áldomás közösségi márka létrehozásával a természetes, magas minőségű élelmiszereket előállító cégeket fogja össze. A Taste of London keretében a portfólióban jelenleg megtalálható 30 termék közül tarpai szilvalekvárt, bio csicsókás ketchupot, mangalicakolbászt, lenmagolajat és bio energiagolyót vásárolhatnak meg a brit fogyasztók.
Oláh Zsanett vezérigazgatót idézve a közleményben kiemelték: világszerte egyre nagyobb a kereslet a természetes összetevőket tartalmazó, magas beltartalmi értékkel bíró, prémium élelmiszerek iránt. Ebben a szegmensben pedig a magyar termékek is versenyképesek a nemzetközi piacokon.
„A Taste of Londonon történő értékesítés hozzájárul ahhoz is, hogy a piaci visszajelzések alapján tökéletesítsék a kínálatot, és így hamarosan a brit boltok polcaira is eljuttassák a prémium kategóriás élelmiszereket” – hangsúlyozta Oláh Zsanett.
A Magyar Nemzeti Kereskedőház nem csupán külpiaci tudást, exportpiaci orientációt és kapcsolatrendszert biztosít a magyar vállalkozások számára, hanem összefogja a Kárpát-medence legkiválóbb élelmiszereit előállító magyar termelőket, vállalkozókat és elősegíti az így létrejövő közös árualap nemzetközi piacra jutását. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a külkereskedelem?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >Létezik bárki számára elérhető pesto is
Bár sokan szeretnék levenni a jóminőségű termékeket a boltok polcairól,…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Mars a Hotel Chocolat-t
A neves csokoládégyártó, a Hotel Chocolat elfogadta a Mars, Inc.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >